ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Total Pageviews

Blog Archive

Search This Blog

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
Κάντε like κι εσείς
 aw2
.
 aw2

Το οτι οι κυβερνητικοί ομολογούν οτι “έδωσαν εντολή” στην δικαιοσύνη για να διαλύσει την ΧΑ, δεν προβληματίζει τους δημοκρατικούς πολίτες;

Share it:
Είναι παρα πολυ ανησυχητικό το παραλήρημα π.χ υπουργών που μεχρι προχθες υποστήριζαν πως “δεν μπορει να τεθεί εκτος νόμου η ΧΑ”, σημερα να παριστάνουν τους Ράμπο υποστηρίζοντας οτι “αυτοί έδωσαν εντολές”. Που; Στην ανεξάρτητη δικαιοσύνη; Δηλαδη τι ακριβως παραδέχονται;

Λεπτομέρεια ίσως, θα πρεπει ομως να απασχολήσει πολυ σοβαρά καθε δημοκρατικό πολίτη.
Share it:

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Post A Comment:

7 comments:

  1. Ακούστε τον Καζάκη...Τα λέει πολλά χρόνια.Η ληστοσυμμορία που κυβερνάει είναι φερέφωνο του πιο φασιστικού μορφώματος που δημιουργήθηκε για να καταστρέψει λαούς,του ευρώ και της ευρωλυκο-ζώνης..Εμάς θα μας καταστρέψουν πρώτους ,γιατί έχουμε το πιο εθελόδουλο και προσκυνημένο πολιτικό σύστημα και γιατί έχουμε πολύ πλούσια χώρα και σπουδαία γεωστρατηγική θέση.ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΗΓΕ ΕΝΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ συγγενη ΜΟΥ ΠΟΥ υποτιθεται οτι ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΤΟΥ--- ο γειτονας δηλαδη που ειχε ενοχληθει ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ και του ειπε το προβλημα του και αυτος με την σειρα του πηγε και ΑΠΕΙΛΗΣΕ τον συγγενη μου , πηγε δηλαδη να καθαρισει.. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ. ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΤΣΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ Ο ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ . ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΘΥΡΟΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ '' ΑΝ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΘΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ" τι τοθελα και τοπα Ο ΤΥΠΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. και πραγματι κατεβηκε οπλισμενος με πιστολι το φορουσε κατω απο το μπλουζακι και ξεχωριζε. μου επιτεθηκε αλλα τον απεφυγα ΘΑ Τον ΕΙΧΑ ξαπλωσει κατω γιατι ο ανθρωπος ηταν ερασιτεχνης (ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) αλλα φοβηθηκα τις συνεπειες στον συγγενη μου που εμενε στην γειτονια και ετσι απλα τον απεφυγα . Ο τυπος με απειλησε ανοιχτα ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΤΑΝ και μου επαναλαμβανε ΣΥΝΕΧΩΣ οτι ΘΑ ΜΕ ΒΡΟΥΝ ΝΕΚΡΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΝΤΑΚΙ στο τελος μαζευτηκαν οι γειτονες που τον γνωριζαν και τον ηρεμησαν ενω εγω ΕΦΥΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ. το ταξι το οδηγουσε ενας νεαρος που ειδε την φαση και ΜΟΥ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ (μαλλον δευτερης γενιας γιατι δεν εφερνε σε αλβανο) ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ μου λεει ξερεις τι τους κανουμε ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΠΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ αν θελεις μπορω να σε φερω σε επαφη με καποιους

    Χριστε μου που εμπλεξα σημερα ειπα από μεσα μου σε τι κοσμο ζουμε!!!!!!!!

    ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ

    ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ Τον περιεργο τροπο ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΦΥΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥΣ αλλα και γενικωτερα το παιχνιδι που παιζουν ολοι μαζι στην πλατη των ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ , ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ Η ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ τα ειπαν αλλωστε και οι ποινικολογοι ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΓΙΑΣ οτι δεν στεκει και ειναι αιολη καθως και προκληση για την δικαιοσυνη ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ.

    ΑΦΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΒΛΕΠΕΤΕ (φρουτο των καιρων) αλλος παπαρας απο εκει ακουσα τΙς δηλωσεις του και σκεφτομαι να διαγραφω απο το κομα ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ φαινεται σαν να τους ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΗΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΟΡΩ ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ αν λοιπον τους αφησουν να συμετασχουν σε εκλογες σκεπτομαι σοβαρα να τους ψηφισω ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ ΠΡΩΗΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ Ο Μ.....ς ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΒΟΡΙΔΗΣ ΤΙ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ κλεφτης ητανε στην αρχη και νταλαβεριζοτανε με τουρκοπουλες χανουμακια και καλογριες…… θα τοχετε ακουσει το τραγουδι του παπακωσταντινου !!!!!!!
    ΦΙΛΙΚΑ ΜΙΧΑΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΧΑΗΛ εισαι μαλακας, ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΠΑΜ ΗΛΙΘΙΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 12:24 Δες

    http://www.triklopodia.gr/2013/09/blog-post_7864.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο ρε παιδιά..όλοι μαζί λέμε.να τελειώνουν οι εγωισμοί και τα πάθη...μόνο αυτούς εξυπηρετούν.ή αυτοί οι εγκάθετοι ή εμείς.ΌΛΟΙ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΚΑΖΆΝΙ ΒΡΆΖΟΥΜΕ ...ολοι μαζι θα κανουμε το θαύμα...Ελατε αδέρφια στο ενιαίο παλλαικό μέτωπο(Ε.ΠΑ.Μ) για να οργανωθούμε,να δυναμώσουμε ,να τους τελειώσουμε.Η ισχύς εν τη ενώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΧΑΗΛ/29.9.13/12.02

    Χαιρομαι που συνυπαρχω μαζι σου σε αυτο το ελευθερο
    περιπτερο αποψεων (ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ
    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΥΠΟ ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝ Η ΑΝΤΩΝΗΣ & ΒΑΓΓΕΛΗΣ Α.Ε.....!!!) η λογικη σκεψη σου και ο συνειρμος των
    επιχειρηματων σου με κανει να συφωνησω μαζι σου οτι πρωταρχικος σκοπος μας ειναι να ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ (παναθεμα τους οσους τους αποπροσανατολισαν και τους ψηφισαν περσυ...)
    τελικα δεν μας ενδιαφερει αν λεγονται χρυσαυγητες 'η χρυσογελοι αλλα αυτο που μας νοιαζει ειναι η ορμη η δυναμη και το πεισμα που δειχνουν ωστε να ξεμπερδευουμε με αυτους τους πολιτικους απατεωνες και ψευτες που μας εξουσιαζουν με το ΕΤΣΙ θελω και το ΕΤΣΙ γουσταρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή