ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Total Pageviews

Blog Archive

Search This Blog

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
Κάντε like κι εσείς
 aw2
.
 aw2

Απάντηση της Θωμαής Στεφανοπούλου σε σχόλιο αναγνώστη - Μακάρι να ενωθούμε όλοι κάτω από την Ελληνική σημαία πριν είναι αργά.

Share it:

Σχόλιο αναγνώστη - Για να μην περιμένεις την ιστορία να σου αποδείξει τι είναι οι Χρυσαυγήτες, γιατι τότε θα είναι πλέον αργά, απλά άνοιξε κ διάβασε ιστορία. Γερμανική ιστορία 1918-1945. Θα σου αναφέρω ελάχιστα πραγματα. Τα υπόλοιπα, αν δεν είσαι απλά άλλο ενα όργανο προπαγάνδας, θα τα
βρείς μόνη σου. Πώς αντιμετώπισαν την επανάσταση των κομμουνιστών οι Δημοκράτες κ ποιούς χρησιμοποίησαν για να τη καταπνήξουν. Χίτλερ κ εργατικό κόμμα. Πως αντιμετωπίστηκε ο Χιτλερ όταν επιχείρησε πραξικόπημα το 1923. Προστασία της αστυνομίας στους Εθνικοσοσιαλιστές έναντι των Κομμουνιστών. Συμφωνίες Χιτλερ με μεγαλοβιομηχάνους.Εκκαθάριση των αντικαπιταλιστών ηγετών και μελών των S.A.(ταγματα εφόδου). Κάψημο της βουλής κ καλά απο τους κομμουνιστές κ άλλα πολλά, που θα σου θυμίσουν πολλά πράγματα ΑΝ κάνεις τις συγκρίσεις. Ψάξου Θωμαή πρίν είναι αργά....

Το σχόλιο έγινε στην ανάρτηση - ΜΗΠΩΣ ΚΟΝΤΟΖΥΓΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΡΕΜΟΥΝ ;

ΘΩΜΑΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ :
Φίλε μου (7:41) το αν είμαι όργανο προπαγάνδας το αποδεικνύουν τα κείμενα που γράφω. Είμαι απλά μια ελληνίδα που θέλω να γράφω και να λέω αυτά που σκέφτομαι και ποθώ την λευτεριά της πατρίδας μου.

Ονειρεύομαι μια λαμπρή Ελλάδα και ενωμένους όλους τους Έλληνες. Το λέω ξανά και ξανά ότι δεν πιστεύω σε κόμματα που μας κάνουνε κομμάτια και είναι φυτώρια φαυλότητας αλλά πιστεύω σε πρόσωπα... που αγαπούν την πατρίδα και την υπερασπίζονται παντού και πάντα. 'Ο, τι έγραψα για την Χρυσή Αυγή, το έκανα όχι γιατί είμαι χρυσαυγίτισσα αλλά δεν ανέχομαι άλλο την υποκρισία όλων αυτών που κόπτονται για την δημοκρατία και είναι τα μεγαλύτερα φασιστόμουτρα.

Ψάχνομαι συνεχώς, διαβάζω και προσπαθώ να έχω τα μάτια μου και τα αυτιά μου ανοιχτά για να κρίνω σωστά...χωρίς κομματικές και ιδεολογικές παρωπίδες.
Αλλά φίλε μου, μη μου λές για τον κομμουνισμό.
Το ότι ο Χίτλερ συνεργάστηκε με τον Στάλιν στο Β' Παγκόσμιο πόλεμο για να επιτεθούν στην πολωνία το γνωρίζεις; Για το ότι σφαγιάστηκαν μαζικά στο κατύν χιλιάδες πολωνοι από τους Σοβιετικούς γιατί δεν μιλά κανεις;
Εγκληματίας πολέμου ήταν εκτός από τον χίτλερ και ο Στάλιν που διέπραξε γενοκτονίες σε βάρος πολλών μειονοτήτων αλλά φυσικά οι φίλοι μας οι κουκουέδες δεν μιλάν γι αυτό.
Κουμουνισμό, ναζισμό, καπιταλισμό, χρησιμοποίησε το διεθνές σιωνιστικό λόμπι που βρίσκεται πάντα πίσω από τα μεγάλα γεγονότα της ιστορίας. Τους ανήκουν πάντα όλες οι πλευρές.
Αυτά σου τα λέω γιατί υπήρξα κάποτε οργανωμένο πρόβατο στη ΚΝΕ. Τους έχω σιχαθεί. Είναι ψεύτες υποκριτές ,κολλημένοι και επιπλέον ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.

Και δεν εννοώ τους απλούς ψηφοφόρους αλλά τα στελέχη και όλους τους "σοφούς" που παράγουν "ιδεολογία".Ο δε ρόλος τους πολύ ύποπτος. Και ο ρόλος της Χρυσής Αυγής μπορεί να είναι ύποπτος, δεν το γνωρίζω. Τους αριστερούς όμως τους γνωριζω καλά.

Διάβασε αν θέλεις το άρθρο που είχα γράψει:"Συριζα και λοιποι αριστεροί,επαναστάτες ή νεοταξίτες;" http://www.triklopodia.gr/2013/03/blog-post_5355.html

Να σαι καλά φίλε μου. Μακάρι να ενωθούμε όλοι κάτω από την Ελληνική σημαία πριν είναι αργά.

ΘΩΜΑΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Share it:

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΘΩΜΑΗ-ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Post A Comment:

4 comments:

  1. Βρε Θωμαιδα καλα ακουγετε αυτο που εγραψες (το διαβασα δυνατα για να το ακουσω και να το χωνεψω), εισαι τοσο πραγματικη και προσγειωμενη; Παραξενο μου φαινετε δεν ετυχε να ακουσω αλλαον Ελληνα ετσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ante me aytone na kanis xorio. kolimeni me ta komata i mistoria oloy toy kosmoy eine ena sistima fasko kai antifasko pote den tha vris kathara simia o kathenas ths co@@@OY ton xalva .sto alon kosmo otan pame isos katalavoyme pios tha eprepe na eine o rolos toy anthropoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η θωαμή τελικά δίνει αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η αληθεια πονάει αλλά έτσι είναι τα πράγματα . κυρία ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ σας ευχαριστώ πολύ . Μακάρι να ενωθούμε όλοι κάτω από την Ελληνική σημαία πριν είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή