ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Total Pageviews

Blog Archive

Search This Blog

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
Κάντε like κι εσείς
 aw2
.
 aw2

Μια γυναίκα έχασε τους γλουτούς, τα πόδια της και τα χέρια της από ένεση βιομηχανικής σιλικόνης!

Share it:


Πόνος, μόλυνση, γάγγραινα και ακρωτηριασμός, αυτές ήταν οι συνέπειες που έπρεπε να υπομείνει η Apryl Michelle Brown 46 ετών από τις ΗΠΑ . Ήθελε μόνο να αυξήσει το μέγεθος των γλουτών της και αυτό την ώθησε να αγοράσει σιλικόνη στην μαύρη αγορά.
Η γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών, εργαζόταν ως κομμώτρια και μια μέρα το 2004 μία από τις πελάτισσές της, της είπε ότι υπάρχουν κάποια μέρη όπου μπορούσες πάμφθηνα να κάνεις ένεση σιλικόνης. Η Μπράουν, η οποία από τα νεανικά της χρόνια είχε πτωτικά οπίσθια ονειρευόταν μεγάλους γλουτούς. «Σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου αποφάσισα ότι θα πήγαινα στο μέρος που μου είπε αυτή η γυναίκα και θα άφηνα να μου κάνουν ένεση σιλικόνης στους γλουτούς μου», λέει η Αμερικανίδα.

Πλήρωσε 1.000 δολάρια για δύο ενέσεις, οι οποίες εφαρμόστηκαν σε ένα σπίτι, και όχι σε νοσοκομείο. «Δεν έκανα καμία έρευνα. Ένας συνδυασμός αφέλειας , άστοχης εμπιστοσύνης και ανασφάλειας με οδήγησαν να πάρω αυτή την καταστροφική απόφαση», είπε η γυναίκα.

Αποδείχθηκε ότι το ενέσιμο υγρό δεν ήταν αισθητική σιλικόνη, αλλά μονωτικό υλικό μπάνιου ή βιομηχανική σιλικόνη.

Δύο έτη μετά , η περιοχή όπου έγινε η ένεση έγινε σκληρή και το δέρμα μαύρισε. «Καταλάβαινα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Όμως η ντροπή μου με σταμάτησε να αναζητήσω ιατρική βοήθεια. Στη συνέχεια, άρχισε ένας απότομος πόνος. Έπρεπε να ενημερώσω το γιατρό μου, γι αυτό που έκανα. Ντρεπόμουν όμως τόσο πολύ», λέει η Μπράουν. Πέρασαν τα επόμενα τέσσερα χρόνια με συνεχείς πόνους. Δύο χειρουργοί της είπαν ότι ήταν πολύ επικίνδυνη η αφαίρεση της σιλικόνης.

Το 2011 εμφανίστηκε μια τρύπα στα οπίσθιά της, πιθανώς από τη μόλυνση. Οι γιατροί την κράτησαν σε καταστολή για δύο μήνες και ακρωτηρίασαν τους γλουτούς.

«Με σώσανε, αλλά αναπτύχθηκε γάγγραινα στα χέρια και τα πόδια μου. Τα χέρια μου έμοιαζαν με χέρια ενός νεκρού. Κατάλαβα τότε ότι επρόκειτο να τα χάσω», λέει η Μπράουν. Τα πόδια και τα χέρια της ακρωτηριάστηκαν.

«Έριξα ποτάμια από δάκρυα. Έπρεπε να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι έχασα τα χέρια μου, τα πόδια και τους γλουτούς μου εξαιτίας των επιπλοκών από τις ενέσεις στα οπίσθιά μου. Ήμουν συγκλονισμένη από την ντροπή και την ενοχή ... και όλα αυτά επειδή ήθελα ένα μεγαλύτερο «κάτω μέρος », λέει η γυναίκα.

Σήμερα έχει αφιερωθεί στο να διηγείται την ιστορία της ζωής της: «Θέλω να προειδοποιήσω τον κόσμο για τους κινδύνους της χειρουργικής επέμβασης στη μαύρη αγορά. Γεννηθήκαμε ολοκληρωμένοι, τέλειοι και πλήρεις.»
RT
Απόδοση:Θωμαή Στεφανοπούλου για την Τρικλοποδιά

Share it:

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΘΩΜΑΗ-ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΛΟΙΟΣ

Post A Comment:

0 comments: