ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Total Pageviews

Blog Archive

Search This Blog

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
Κάντε like κι εσείς
 aw2
.
 aw2

Φάρατζ: Θαυμάζω τον Πούτιν

Share it:
Τον θαυμασμό του προς τον πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, εξέφρασε ο ηγέτης του αντιευρωπαϊκού Κόμματος Ανεξαρτησίας του Ηνωμένου Βασιλείου, Νάιτζελ Φάρατζ, χαρακτηρίζοντας «ευφυή» τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την κρίση στη Συρία.

Όταν ερωτήθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης για ποιον ηγέτη τρέφει μεγαλύτερη εκτίμηση, ο Φάρατζ, δήλωσε στο περιοδικό GQ: «Ως χειριστή, όχι ως άνθρωπο, θα έλεγα τον Πούτιν».

Αναφερόταν ειδικά στον «τρόπο που διαχειρίστηκε το συριακό θέμα: Ευφυής. Όχι ότι εγκρίνω τον Πούτιν]από πολιτικής άποψης. Πόσοι Ρώσοι δημοσιογράφοι βρίσκονται τώρα στη φυλακή;», είπε ο Φάρατζ.

Ο Πούτιν διατήρησε στην εξουσία τον Σύρο πρόεδρο Μπασάρ αλ-Άσαντ, εμπόδισε κατ’ επανάληψη τις προσπάθειες του ΟΗΕ να επιβάλει κυρώσεις στη Δαμασκό και προμηθεύει με όπλα τη συριακή κυβέρνηση, εν μέσω του εμφυλίου πολέμου στον οποίο τα τελευταία τρία χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους πάνω από 146.000 άνθρωποι, σχολιάζει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Βρετανίας Νικ Κλεγκ, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα τέθηκε αντιμέτωπος με τον Φάρατζ σε μια τηλεοπτική πολιτική συζήτηση ενόψει των ευρωεκλογών, επέκρινε έντονα τα σχόλια του ηγέτη του αντιευρωπαϊκού κόμματος.

«Νομίζω απλώς πως είναι αλλόκοτο το ότι ο Νάιτζελ Φάρατζ προφανώς θαυμάζει τον Βλαντίμιρ Πούτιν, ο οποίος ήταν ο κύριος χορηγός και προστάτης ενός από τους πιο βίαιους δικτάτορες όλων των εποχών, του προέδρου Άσαντ», δήλωσε ο Κλεγκ στους δημοσιογράφους.

Ο Φάρατζ έχει αποδοκιμάσει τον τρόπο με τον οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση διαχειρίστηκε την ουκρανική κρίση, υποστηρίζοντας ότι ώθησε τη Ρωσία να επέμβει και ότι η ΕΕ έχει «αίμα στα χέρια της».
enikos.gr
Share it:

ΔΙΕΘΝΗ

Post A Comment:

1 comments:

  1. ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ
    ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ
    ΜΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΣ
    ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ
    ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ
    ΜΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΣ
    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ
    ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ... ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ
    ΕΓΩ ΤΟΝ ΒΛΟΝΤΥΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ!

    ΑΘΑΝΑΤΕ ΣΤΡΑΤΟ ΣΟΥ΄ΚΛΕΨΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΑΞΑ, ΑΛΛΑ ΒΛΟΝΤΥΑ ΕΙΝ'ΑΥΤΟΣ,ΕΡΩΣ ΜΕΓΑΣ!

    ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΚΛΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΦΥΪΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ.
    ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΝ
    ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ...

    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΓΥΙΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΣΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ
    ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ;;;; ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ,ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΠΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΕΝΑ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή