Αντιθέτως, ο καπετάνιος εβγαλε το πλοίο στο καρνάγιο με μεγάλη μαεστρία και το στήριξε στα δύο σκάφη με ακρίβεια. Χρησιμοποιει τη μπουρού (κλάξον) για να ειναι στέντ-μπάι οι εργατες και να μη γίνει ατύχημα. Στη συνέχεια θα πρέπει να στηριχθεί-τακαριστεί-αναρτηθει το σκάφος ώστε να αρχίσει η διαδικασία διάλυσης του. Δεν είναι σωστό να θεωρούμε όλους τους άλλους "μ@λ@κες στον υπερθετικό", ενώ εμείς είμαστε ο μόνοι που γνωρίζουμε τα παντα...
Για παλιοσιδερα παει βρε κοπανοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιθέτως, ο καπετάνιος εβγαλε το πλοίο στο καρνάγιο με μεγάλη μαεστρία και το στήριξε στα δύο σκάφη με ακρίβεια. Χρησιμοποιει τη μπουρού (κλάξον) για να ειναι στέντ-μπάι οι εργατες και να μη γίνει ατύχημα. Στη συνέχεια θα πρέπει να στηριχθεί-τακαριστεί-αναρτηθει το σκάφος ώστε να αρχίσει η διαδικασία διάλυσης του. Δεν είναι σωστό να θεωρούμε όλους τους άλλους "μ@λ@κες στον υπερθετικό", ενώ εμείς είμαστε ο μόνοι που γνωρίζουμε τα παντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=Ufx5x1ZLmec
ΑπάντησηΔιαγραφήden ekane lathos gia scrap to evgale to vapori kai to evgale pilotos eidikos gia ayti ti doulia
ΑπάντησηΔιαγραφή