ΓΙΑΤΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τα δύο Ελληνικά εκθέματα που θα αναφέρουμε παρακάτω ανεβάζουν στο ζενίθ την επισκεψημότητα
στο Μουσείο του Λούβρου αποφέροντας ιλιγιώδη ποσά στη Γαλλία προσφέροντας χιλιάδες θέσεις εργασίας χωρίς ποτέ όχι μόνο να φθείρεται η αξία τους αλλα να αποκτούν υπεραξία διαχρονικά…
Αυτό κατ, αναλογία γίνεται και στο Βρετανικό και σε άλλα μουσεία της Ευρώπης...
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΓΑ..
1) Η αίθουσα με την Αφροδίτη της Mήλου, δηλαδή το άγαλμα (3ος αι. π.Χ.) της γυναικείας θεότητας που βρέθηκε το 1820 στο νησί της Μήλου.
Ο αξιωματικός Jules-Sébastien-César Dumont d’Urville, που έπεισε τους Γάλλους να βιαστούν να αγοράσουν την Αφροδίτη της Μήλου και που αργότερα εξελίχθηκε σε σημαντικό εξερευνητή της Ανταρκτικής
Το έργο βρέθηκε σε πολλά κομμάτια (πιθανόν έξι, από τα οποία τα χέρια και το όνομα του γλύπτη πλέον λείπουν), με δύο βασικά, τον κορμό και τα πόδια. Όλα αυτά τα κομμάτια και οι Ερμές έγιναν αμέσως αντικείμενο διαπραγμάτευσης.
Ο Βουτιέ ενημέρωσε με μιας τον Γάλλο υποπρόξενο στην Μήλο, τον Λουϊ Μπρεστ (Louis Brest) και αυτός παρουσιάστηκε και άρχισε να παζαρεύει λέγοντας πως "δεν είναι βέβαιο ότι το άγαλμα αξίζει 1.000 γρόσια".
Ειδοποίησε όμως αμέσως τον ντε Ριβιέρ (Charles-François de Riffardeau, μαρκήσιος και αργότερα δούκας de Rivière), πρόξενο των Γάλλων στην Υψηλή Πύλη.
Στη διαπραγμάτευση αναμίχθηκε ενεργά και ένας άλλος Γάλλος αξιωματικός που είχε πάθος με τις αρχαιότητες, ο Ντιμόν ντ' Ουρβίλ (Dumont d'Urville) που σημειωτέον ήταν βέβαιος πως επρόκειτο ή για την Αφροδίτη που κρατούσε το μήλο του Πάρι.
Οι Γάλλοι αποφάσισαν να πάρουν οπωσδήποτε όλα τα ευρήματα στην κατοχή τους.
Το παζάρι καθυστερούσε όμως, όπως και το πλοίο που θα μετέφερε με ασφάλεια το άγαλμα στη Γαλλία.
Ο Κεντρωτάς ή και οι δημογέροντες (καθώς πλέον στα παζάρια είχε αναμιχθεί όλο το νησί) αδημονούσαν και αποφάσισαν να δώσουν ή να πουλήσουν το άγαλμα σε άλλους ενδιαφερόμενους. Ίσως εξάλλου υφίσταντο και πολιτικές πιέσεις -η Υψηλή Πύλη περνούσε σοβαρή κρίση στις εξωτερικές της σχέσεις και η παραχώρηση αρχαιοτήτων από πλευράς της συνιστούσε ουσιαστικά άσκηση εξωτερικής πολιτικής.
Ο νόμος όριζε όλες οι αρχαιότητες να καταλήγουν στην Κωνσταντινούπολη και να αποφασίζεται κεντρικά η διάθεσή τους ώστε ο σουλτάνος να κολακεύει τα έθνη που τον συνέφερε.
Μέσα σε όλα, παρουσιάστηκε και ο Νικόλαος Μουρούζης, μέγας δραγουμάνος του οθωμανικού στόλου, και έπεισε τους Μηλίους να πουλήσουν το εύρημα σε εκείνον (ο Μουρούζης εκτελέστηκε με απαγχονισμό ένα χρόνο αργότερα μαζί με άλλους Φαναριώτες με την κατηγορία ότι συμμετείχαν στην ελληνική επανάσταση).
Ο εκπρόσωπος των Γάλλων που βρέθηκε τότε εκεί ήταν ο υποκόμης ντε Μαρκέλους (Vicomte de Marcellus) που έπεισε τους ντόπιους να μη φορτωθεί τελικά η Αφροδίτη στο πλοίο του Μουρούζη για να πάει στην Πόλη, αλλά στο πλοίο των Γάλλων για να πάει στο Λούβρο.
Το γλυπτό όντως ταλαιπωρήθηκε και φορτώθηκε μετ' εμποδίων στο γαλλικό καράβι, γιατί οι κάτοικοι της Μήλου είχαν διχαστεί (και διαπληκτίζονταν) και τραβολογούσαν τους Γάλλους μεταφορείς -πολλοί ντόπιοι φοβούνταν ότι αν το γλυπτό έφευγε για τη Γαλλία θα είχαν συνέπειες από τους Οθωμανούς ενώ άλλοι πίστευαν ότι έπρεπε να πάει στη Γαλλία αλλά να δοθούν περισσότερα χρήματα.
2) Η Νίκη της Σαμοθράκης (200 π.Χ.), το πιο αξιοθαύμαστο ίσως καλλιτέχνημα της
αρχαίας ελληνικής γλυπτικής τέχνης, που παριστάνει τη φτερωτή θεά της νίκης.
Δυστυχώς, από το άγαλμα λείπει το κεφάλι της. Ανακαλύφθηκε το 1863 από τον
Γάλλο πρόξενο Σαμπουαζώ2. Το άγαλμα έφτασε στο Λούβρο στις 11 Μαϊου του 1864 και δύο χρόνια μετά εκτέθηκε για πρώτη φορά μετά τις απαραίτητες εργασίες – χωρίς όμως ακόμα να μπορούν να εκθέσουν το επάνω μέρος τους κορμού και τα φτερά.
Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Με αναλογιστική μελέτη αποδεικνύεται ότι οι εισπράξεις των τελευταίων 98 ετών στο μουσείο του Λούβρου μόνο από τα Ελληνικά εκθέματα αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 359 τρις ευρώ…!!!
302 Δίς ευρώ έχει εισπράξει αναλογικά η Γαλλία από τα Ελληνικά εκθέματα τα τελευταία 50 χρόνια…!!!
Μήπως τελικά μέσα στο παιγνίδι που παίζεται τον τελευταίο καιρό κρύβεται στην ουσία η εξαγορά του πολιτισμού της Ελλάδας που η απόδοση σε κέρδη δεν τελειώνει ποτέ και είναι πάνω από πετρέλαια, θάλασσες, κλίματα και διάφορα άλλα…!!!
Θυμάμαι την αείμνηστη ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ που μου είχε πει « μα αγόρι μου στην Ελλάδα μας όπου και να σκάψεις θα βρεις θησαυρούς»…!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ....!!!!!
Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες

thoureios
Οι Γαλλοι, οι Γερμανοι, Βρετανοί , Αυστριακοί κλπ. είναι αυτοί που όλοι γνωρίζουμε και κανείς πια - ελπίζω να μην είμαστε τόοοοσο ηλίθιοι- απο μας τους Ελληνες δεν εχει αμφιβολια για τις προθεσεις τους εναντιων μας, όταν πρόκειται για το δικό τους συμφέρον. Όμως, και επειδή έχω βαρεθεί να δικαιολογώ το "ραγιάδικο", ρωτώ: 1. Ποιοί τα πούλησαν τα αγαλματα? Ποιοί ανέχτηκαν 400 (κατ ελάχιστον) χρόνια σκλαβιάς? Ποιοί ατίμωσαν , κατηγόρησαν,δολοφόνησαν ή επιχειρησαν να δολοφονήσουν τους αγωνιστές πατριώτες.Ποιοί ψήφισαν / ψηφίζουν και ανέχονται αυτούς τους δωσίλογους, εγκληματίες του κοινού Ποιν. Δικαίου? Χωρίς να ανοίγει ρουθούνι.... Μήπως οι ίδιοι οι σύγχρονοι Ρωμιοί , Έλληνες , Ελληναράδες (ρητορική ερωτ) ? Μπλα, μπλά και λοιπές σαχλαμάρες αλλά ουσία μηδέν. Κρυμμένοι σαν τις κότες στα κοτέτσια τους. Περιμένοντας στωικά τη σφαγη τους. Ειναι πραγματικά ντροπή γι αυτό το λαό που θέλει να καλείται απογονος αυτών των σπουδαίων προγόνων....Κότες, στ΄αυγά σας (μας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω οτι δεν μπορεις και δεν πρεπει να τσουβαλιαζεις ολους τους ελληνες υπαρχουνε ακομα πατριωτες....
ΔιαγραφήΑν είχαμε πατριώτες πολιτικούς,από τα ίδια τα σπλάχνα του λαού βγαλμένους και αληθινή δημοκρατία,και επενδύαμε στον πολιτισμό με τους αρχαιολογικούς χώρους αξιοποιημένους,την ουσιαστική παιδεία και προκοπή,δε θα χρειαζόταν να δουλεύουμε πάνω από 3-4 ώρες τη μέρα και θα ζούσαμε πολύ άνετα κι ανθρώπινα...αλλά όταν χωρίς να ανατρέψεις το σύστημα,ψηφίζεις δοτούς ,που σε κατέστρεψαν είτε με πράξεις ,είτε με τη συνενοχή τους πώς να σωθείς;Η πολιτική χωρίς ήθος καταντάει μαφία!Τα πάντα στη ζωή μας είναι πολιτική κι εμείς ψηφίζαμε "τηλεαστέρες"που κάποιοι κλέφτες πρόβαλαν στο γυαλί της απάτης!Τους σεμνούς,τους ικανούς τους καθαρούς ούτε που τους ακούμε -δε μας γεμίζουν το μάτι-κι ας κραυγάζουν την αλήθεια!Εδώ που φτάσαμε μεμείς θα σώσουμε εμάς!Ξυπνήστε και τους γύρω σας..μόνο ο παλλαικός ξεσηκωμός μας σώζει από τα νύχια των ξένων αρπακτικών που φέρανε στη χώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα έχουμε την ευτυχία να ζήσουμε , για να πούμε το 2015 ότι ζούμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε είμαστων υπό των Τούρκων , μετά υπό των Αμερικανών , τώρα είμαστε υπό της Οικονομικής Κατοχής των Εβραίων , πρέπει να εμπεδώσουμε επιτέλους ότι δέν θα πρέπει ποτέ να έχουμε εμπιστοσύνη σε κανένα η μη μόνο στους συνανθρώπους μας σαν μια επιτέλους οικογένεια και να μην αφήσουμε κανέναν να ΞΕΠΟΥΛΆΕΙ την ΧΏΡΑ μας , πρέπει να μας γίνουνε μαθήματα τα παθήματά μας .
Αλήθεια..; Πόσοι έμαθαν για την Ελλάδα μέσω αυτών των αγαλμάτων; Αν δεν ήταν εκεί η Νίκη και η Αφροδίτη να πουν δυο λόγια για τον Πολιτισμό μας από ποιον θα τα μάθαιναν; Αυτό το άρθρο μαρτυρεί πόσο χαμηλά είμαστε πολιτισμικά γιατί δεν παράγουμε πλέον τίποτα έχουμε πετάξει στα σκουπίδια τον πολιτισμό μας και περιμένουμε από τους αρχαίους να μας φωτίσουν και να μας ξελασπώσουν. Προβάλλουμε την μουσική μας, την παράδοση μας, τις Εκκλησιές μας, τους ψάλτες μας, τον Καραγκιόζη, τα κλαρίνα μας, τις φουστανέλες μας, την λογοτεχνία μας; ΟΧΙ. Ας τις αφήσουν λοιπόν ήσυχες την Νίκη και την Αφροδίτη εκεί που είναι, έχουν προσφέρει πολλά περισσότερα απ' εκεί που είναι από το να τις είχαμε εδώ.. απ την άλλη οι Τούρκοι κατοχυρώνουν πράγματα δικά μας για δικά τους κι εμείς κοιμόμαστε τον ύπνο του...αρχαίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ακόμη υπάρχουν θιασώτες "στο να είναι ξενιτεμένα εθνικά κειμήλια και θησαυροί", για να μας γνωρίσουν οι ξένοι στον τόπο όπου κατέληξαν απο τους αρχαιοκάπηλους, παρά να βρίσκονται εκεί που δημιουργήθηκαν. Μπράβο λογική τετράγωνη. Στείλτε και μια φωτογραφία του παππού σας να τον μάθουν και αυτόν, αφου σας είναι απαραίτητη η αναγνώριση απο τους ξένους.
ΑπάντησηΔιαγραφή