Ο Χατζηδάκης και η «ύποπτη» εμμονή με τους αυτοκινητόδρομους - Η ταμπέλα της «δήθεν» ανάπτυξης και οι στενές σχέσεις με τους μεγαλοεργολάβους
Περίεργη και κατά πολλούς «ύποπτη» εμμονή επιδεικνύει ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης με την κατασκευή των αυτοκινητόδρομων.
Ο υπερυπουργός της κυβέρνησης Σαμαρά είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό ότι οι μπουλντόζες θα
ξεκινήσουν τον Απρίλιο.
Σε συνέντευξή του μάλιστα σε κανάλι γνωστού μεγαλοεργολάβου είχε τονίσει 5 φορές σε διάρκεια μισής ώρας πως η επανεκκίνηση των οδικών έργων αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης.
Η εμμονή ωστόσο του κ. Χατζηδάκη για τους αυτοκινητόδρομους έχει προκαλέσει εντύπωση ακόμα και σε στελέχη της ίδιας της κυβέρνησης, ενώ ορισμένοι επισημαίνουν και τις άριστες σχέσεις που επιδιώκει να έχει ο υπουργός με τους παραχωρησιούχους.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως για το θέμα είχε κάνει δηλώσεις και ο Ευρωπαίος επίτροπος Γιοχάνες Χαν, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια για τις προσπάθειες του Έλληνα υπουργού.
Ο υπουργός Ανάπτυξης κατέβασε τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά στο Ζευγολατιό, θέλοντας να στείλει μήνυμα πως η Ανάπτυξη για τη χώρα ξεκινά έπειτα από πολλές περιπέτειες.
Η πολυπόθητη ανάπτυξη όμως είναι σίγουρο πως δεν αρχίζει ούτε από τα τσιμέντα ούτε από την πίσσα των αυτοκινητόδρομων.
Ο κ. Χατζηδάκης όμως «πλασάρει» ακόμα και στον ίδιο τον πρωθυπουργό πως η μηχανή της ανάπτυξης αρχίζει να δουλεύει.
Αυτό βέβαια συμφέρει και τον Α. Σαμαρά που από το Ζευγολατιό έστειλε μήνυμα πως η Ελλάδα μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης.
Πολιτικοί αναλυτές επισημαίνουν πως ο κ. Χατζηδάκης είναι ο τελευταίος που δικαιούται να μιλάει για ανάπτυξη καθώς ούτε επί κυβερνήσεως Καραμανλή είχε επιδείξει κάποιο σημαντικό έργο, παρά το γεγονός ότι είχε αναλάβει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Μεταφορών. Τότε μάλιστα περισσότερα προβλήματα είχε δημιουργήσει στον κ. Καραμανλή ερχόμενος σε ρήξη με αρκετές κοινωνικές ομάδες, παρά είχε δώσει λύσεις.
Ο κ. Χατζηδάκης είναι από τους ανθρώπους που θέλησε να αναλάβει ένα υπουργείο, το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο αποτελείται από το χαρτοφυλάκιο Εμπορίου, Βιομηχανίας, Έρευνας και Τεχνολογίας, Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Επικοινωνιών και Δημοσίων Έργων.
Χαρακτηριστικό όμως του... ζήλου που επιδεικνύει ο υπουργός Ανάπτυξης για τους αυτοκινητόδρομους είναι το γεγονός ότι εδώ και 10 περίπου μήνες που έχει αναλάβει τα καθήκοντά του δεν έχει παρουσιάσει κάποιο έργο σε κανέναν άλλο τομέα του υπερυπουργείου, προκαλώντας με τη στάση του ερωτηματικά για τις σχέσεις του με τους μεγαλοεργολάβους.
Γιατί λοιπόν τέτοιο ενδιαφέρον για την κατασκευή των οδικών αξόνων;
Γιατί να κατέβει ο ίδιος ο πρωθυπουργός σε ένα εργοτάξιο «νεκρό»;
Φαίνεται πως ο κ. Χατζηδάκης πιστεύει πως η πολιτική δεν πρέπει να έχει απτά αποτελέσματα αλλά να είναι για το θεαθήναι.
Ο υπουργός Ανάπτυξης πιστεύει πως με την επανεκκίνηση των οδικών έργων κάνει χάρη στον ελληνικό λαό. Η αλήθεια είναι όμως πως η επανέναρξη των έργων αποτελεί υποχρέωση της ελληνικής πολιτείας, από τη στιγμή μάλιστα που εξακολουθούν να λειτουργούν διόδια με τρόπο προκλητικό κατά μήκος της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών που χαρακτηρίζεται πανευρωπαϊκή ντροπή.
Παράλληλα ο υπουργός Ανάπτυξης εξακολουθεί να δείχνει περίεργη εμμονή για τον αυτοκινητόδρομο που θα συνδέσει τον Παγασητικό με τον Αμβρακικό, αφήνοντας «υπόνοιες» ότι εξυπηρετεί συγκεκριμένο κατασκευαστικό λόμπι.
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΟΝΗ ΕΤΣΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίζες έχει ;
ΑπάντησηΔιαγραφή