Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί η κίνηση των μεταναστών στην Αθήνα, να δημιουργήσουν παζάρι, στο οποίο πωλούνται νεκρά σκυλιά. Αδιάφορο το κράτος..
Βέβαια οι μετανάστες δεν έχουν μείνει μόνο στο να κάνουν τη «δουλειά» στο γκέτο τους στο κέντρο
της Αθήνας. Συχνά θα τους δείτε με ένα φορτηγό γεμάτο κότες... που ζουν σε άθλιες συνθήκες, κάτω από τις καυτές λαμαρίνες, που θα σταθούν στη γειτονιά σου (όχι σε αυτήν στην Εκάλη) και θα σου πουλήσουν τα ζωντανά λες και είχες ανάγκη στο κέντρο της Αθήνας, να σφάξεις τη κότα για να είναι φρέσκια.
Δυστυχώς μετά από καταγγελία που έγινε στο Μακελειό από φιλόζωους, οι λαθρομετανάστες δεν περιορίζονται μόνο στις κότες... Μέσα στα φορτηγάκια τους έχουν σκύλους και γάτες για τους πεινασμένους ομοεθνής τους...
Θα τους βρείτε κυρίως τις μέρες που υπάρχουν λαϊκές στο κέντρο (απόκεντρο) της Αθήνας. Στη μία ή την άλλη άκρη της λαϊκής, θα βρίσκεται το φορτηγό τους, γεμάτο ψυχές έτοιμες για θάνατο!
Τον θάνατο βέβαια τον ζουν καθόλη τη διάρκεια της μεταφοράς τους, οπότε ο πραγματικός θάνατος θα είναι απλά μια λύτρωση για αυτά...
Πάμε τώρα να δούμε τι γίνεται στην οδό Αγησιλάου. Απλά τα πράγματα: Πωλούνται σκύλοι για ...σούβλα και γάτες για στιφάδο!!!
Συγκεκριμένα, επώνυμες καταγγελίες για την απίστευτη εικόνα που βίωσαν Έλληνες πολίτες βλέποντας κρεμασμένα ανάποδα σκοτωμένα σκυλιά προς πώληση στην οδό Αγησιλάου στο κέντρο της Αθήνας από Κινέζους «πωλητές» επιβεβαίωσαν δεκάδες άλλες καταγγελίες για εξαφάνιση αδέσποτων σκύλων και γατιών σε περιοχές όπου ζουν Ασιάτες.
Όσο για το ποια είναι η αντίδραση της αστυνομίας; «Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα! Από τη στιγμή που η θρησκεία και ο «πολιτισμός» τους, τους το επιτρέπει, δεν μπορούμε να τους απαγορεύσουμε να σκοτώνουν να μαγειρεύουν και να πουλάνε σκυλιά και γατιά»‼!
Το γεγονός ότι εδώ είναι Ελλάδα, χώρα που δεν έχει στη κουλτούρα της βρώσης τέτοιων ζώων και αυτοί οι άνθρωποι είναι «φιλοξενούμενοι» για να μην πούμε ότι έχουν έρθει με το έτσι θέλω, δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να σέβονται τις παραδόσεις μας; Δεν θα έπρεπε η αστυνομία να έβαζε μια τάξη σε όλο αυτό αντί να τους επιτρέπει να κυκλοφορούν ανενόχλητοι και να πουλάνε μπροστά στα μάτια τους τα άμοιρα ζώα;
Αφού η καταγγελία για το παζάρι ζώων στην οδό Αγησιλάου με μια πρόχειρη ματιά μπορεί κάποιος να τη δει από το 2011 στο ίντερνετ, γιατί υπάρχει ακόμα αυτό το μαγαζί; Εάν κάποιος σφάξει μια αγελάδα στην Ινδία θα αντιμετωπιστεί με την ίδια αδιαφορία από την πολιτεία; Θα μου πείτε εκεί, η αγελάδα είναι ιερή ενώ εδώ ο σκύλος και η γάτα όχι...
Δυστυχώς η Ελλάδα... δεν υπάρχει πια...
ΜΑΚΕΛΕΙΟ
mlagananews.blogspot.gr
Navigation





ΑΝ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήPaidia parte to xabari, e Elladitsa mas teleiose kai den eimaste aksoi na tin kratisoume. Sto finale afou oi 7 stous 10 den aksizoune oute tin kolotrixa ton arxaion ymon progonon as ginoune gipusoufakia sto megalo Islam.
ΑπάντησηΔιαγραφήPados ego prosopika an ftaso se seimeio opps alpoi sinathropoi mas to kalasnikof den tha to strepso epano mou alla tha paro osous apo tous prodotea prolabo. Ksipniste reeeee
Είστε ξεφτίλες όλοι και το τρικλοποδια και το μακαιλείο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο google κάποιος μπορεί πλέον να κάνει αναζήτηση ανεβάζοντας ολόκληρη εικόνα αντί για μια λέξη. Ετσι βάζοντας αυτές τις φρικτές εικόνες/"αποκάλυψη" το google σας πάει σε σελίδες άλλων χωρών, χρόνια πριν, που οι ίδιες αλλοιωμένες φωτογραφίες χρησιμοποιήθηκα ν για ανάλογη ρατσιστική προπαγάνδα.
Οι φωτογραφίες με υποτιθέμενους "λαθρομετανάστες " και ζώα νεκρά, σφαγμένα, μαγειρεμένα, είναι κακό φότοσοπ και εγκληματική δημοσιογραφία κλεμμένες από αλλού, από ψεύτες ρατσιστές άλλων χωρών, τουλάχιστον όσες έχουν πέσει στην αντίληψή μου.
Δεν αφήνουμε του συνανθρώπους μας έρμαιο της προπαγάνδας, ψάχνουμε και τους δείχνουμε κάθε φορά την απάτη.
Το επιχείρημα τους λέει: "λαθρομετανάστες σκοτώνουν γλυκά γατάκια, άρα πρέπει να τους σκοτώσουμε", όσο γελοίο και αν μας ακούγεται, μιας και αντιμετωπίζει όλο τον κόσμο σαν ηλίθιους, δεν το υποτιμάμε, δίνουμε απάντηση ..
Στην γειτονιά μου πάντως στην Αθήνα εξαφανιστικαν τα αδέσποτα. Θυμάμαι μια σκηνή που δεν ειχα δώσει τοτε σημασία ηταν δυο ξένοι που προσπαθούσαν για αρκετή ωρα να πιάσουν μια γατα κατω απο ενα αυτοκίνητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα αν πέρασε κάποιος απο τον δημο και μαζεψε ολα τα αδέσποτα για να κατηγορήσει τους άλλους δεν το ξέρω.
http://www.eglimatikotita.gr/2013/04/blog-post_316.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και οι γούνες